geland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sara Opstal - WaarBenJij.nu geland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sara Opstal - WaarBenJij.nu

geland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sara

07 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal,
Sinds gisteren ben ik in Paramaribo!
Wat een verrassing zeg! Zoveel groen, zoveel regen (jaja, al bij het landen...), zoveel beesten (muggen, salamander in de keuken)
Nu zijn we nog volop aan het verkennen, eerste halfuurtje op internet. Volgende keer een iets uitgebreider bericht!
Mis jullie allemaal!!!

  • 07 Februari 2008 - 17:43

    Mama:

    lieve schat
    Hopelijk zal het muskietennet zijn dienst wel bewijzen! En salamanders die vallen wel mee denk ik!
    wij zijn net terug van delft! leuk stadje! en mooie themakamer...tamarinde...en geen extra toeslag! daarna den haag bezocht ook de moeite!
    Als je ongeveer weet wanneer je op internet bent laat het weten he dan kunnen we skypen!!
    dikke kus

    mama

  • 07 Februari 2008 - 17:43

    Sven:

    Damn.. Ik ben zo jaloeeeeeeeeeers !
    Ik wil bij u zijn.
    U vasthouden.
    Samen van de zon, de regen, de muggen, de rust en het groen genieten !

    Sara, ik ga vanaf nu elke dag aan u denken.

    tot binnenkort !

    xxx

  • 07 Februari 2008 - 18:52

    Leen (gelmel):

    Hey meid
    Leuk om zo snel al iets van je te horen!!
    Meid geniet er van!!! Heel veel plezier!!
    Geniet van al die mooie dingen,rust en van alles wat je daar doet!!

    liefs Leen

  • 07 Februari 2008 - 20:31

    Tom:

    fijn te horen dat alles goed gaat en uiteraard Sara : "the best is yet to come"! geniet ervan!
    Groetjes

  • 07 Februari 2008 - 21:45

    Bodrum Tine :):

    hey sara!!
    'k ben content da ge goed bent aangekomen! Hoop dat het weer snel omslaat! Altijd fijner om in de zon te werken! Meisje, geniet ervan!
    En ik kijk uit naar de volgende verhalen!!!
    xxx tine

  • 08 Februari 2008 - 07:52

    Anneke:

    hey meid!
    was het vertrek/ afscheid ins chiphol wat meegevallen?
    merci om iets te laten weten, heb al aan je gedacht hoor! hoop dat eerste indrukken positief zijn, en dat je daar een beetje wordt opgevangen door iemand? ik hoor het wel... succes ermee hé! kus x

  • 08 Februari 2008 - 11:30

    Britt:

    Heey meid! kben blij da'k iets van u hoor! khad gistere nog aan de zus van de jan gevraagd of ze al iets van u hadden gehoord! (die was in de gelmel) toevallig! geniet ervan he meid!
    sorry trouwens da'k nimmer op jou feesje geraakt ben he! maar da halen we nog dubbel en dik in!

    dikke kuzz

  • 08 Februari 2008 - 12:56

    Evelyne (volley):

    Hey Sara,

    Heel tof om iets van je te horen! Ik moet je wel teleurstellen, hier schijnt de hele dag het zonnetje al! En jij zit daar in de regen...

    Geniet ervan,
    Evelyne

  • 08 Februari 2008 - 12:59

    Oma:

    Lieve Sara

    Ik ben heel blij dat ik via het internet (en je mama natuurlijk!)met jou kan "babbelen" en over jou nieuws kan vernemen.
    Ik streep elke dag door tot je terug bent!!
    Ik hoop dat je het er heel goed stelt!
    Dag Saartje, dikke kus!
    Van je oma

  • 08 Februari 2008 - 17:59

    ZUS Nr. 1:

    EEj zuster,
    blij dat je goed bent aangekomen! Je krijgt al de groetjes en het beste toegewenst van half tilburg, jaja ik praat daar ook over jou!! en van Gitte ook! Horen snel iets van u?!

    DAAAG en laat ze niet steken e, verdomde insecten...
    kusje Anne xx

  • 08 Februari 2008 - 18:05

    Beletje:

    Hejhej,

    Wat heb je toch een lieve oma he!!

    Dat gaat daar echt super leuk worden en dan neem je die rrr-beestjes er wel bij.
    Al zou het ook niets voor mij zijn denk!? Ik zou heel de dag rond lopen met dat muskietennet.. hihi.

    Superrrr veel plezier xx


  • 09 Februari 2008 - 08:43

    Papa:

    Saratje,sinds dat we je naar het vliegveld hebben gebracht heb ik al vaak aan je gedacht.Ons uitje naar Delft was geslaagd. De files trotserend bereikten we het ludieke stadje in de voormiddag.Hotel De Plataan geboekt op jouw suggestie bleek een rustig hotel te zijn met een verrasende themakamer.Het pittoreske stadje met zijn scheve toren, zijn link naar Vermeer , het Delfts blauw en een opmerkelijke periode uit de Nederlandse geschiedenis heeft ons hart gestolen. We hebben ons culinair laten verwennen. De Nederlanders kunnen ook een aardig stukje koken. Het kan ook portemoneevriendelijk.
    Saratje,het is maar om te zeggen dat we je missen. Oma kijkt uit naar het moment dat ze met je kan skypen.We hadden gisteren de bedenking dat toen we op kot zaten en we iemand wilden bereiken we naar een telefoonkotje moesten met een resem vijf franken en dan braaf wachten tot de vorige afscheid van zijn lief had genomen.
    Saratje, Wie gaat ons bassen met vast hand in ons ritme houden. Gaat Luc D. evengoed onze aandacht vasthouden ? Wat gaan we iedere vrijdagavond eten ?
    Saratje, hopelijk heb je daar een boeiende tijd. Ik ben een beetje jaloers.Maar laat ik afsluiten met een vrolijk deuntje: kleinewasjes, grotewasjes wen doenze in het wasmasjien.


  • 09 Februari 2008 - 17:06

    An ( Toek.schoonzus):

    Helaba, alles goed daar? Ben al enkele dagen aan het denken,...moet eens een berichtje sturen naar Sara en jawel nu komt het ervan! En ben je het al een beetje gewoon daar...eerste indrukken?? Hier is het precies zomer...ale wat de zon betreft toch, temperatuur iets minder...toch heel de namiddag op het terras gezeten...!Geniet ervan hé! grt Anx

  • 10 Februari 2008 - 09:45

    Leen (volley):

    Hej dame,
    Leuk om al iets van je te horen!
    Geniet van al het moois dat je ginder te wachten staat en van al die onvergetelijke ervaringen!
    Hou ons op de hoogte hè!
    Dikke zoen,
    Leen

  • 10 Februari 2008 - 15:51

    Michieltje:

    Dag Saartje,
    Ik heb al een tijdje niet meer met jou gefitnesst. Je bent "irreplacable"!Maar hopelijk blijf je fit in Suriname!
    Veel liefs van je allerliefste broertje!

    XXX

  • 10 Februari 2008 - 15:57

    Annemie:

    Lieve Sara!
    Heerlijk om iets van je te horen, ik denk elke dag aan je!Je zal het wel snel naar je zin hebben! Met juultje ;) alles ok, dus met mij ook! Tot gauw!
    Kus

  • 11 Februari 2008 - 11:25

    Martini:

    Hey Sara,
    Sorry dat ik nu pas iets laat horen, maar op het werk is het MEGA druk zodat ik geen tijd heb gevonden om te mailen. En thuis heb ik dus geen internet ... Nu toch eventjes een gaatje gevonden om te mailen tijdens mijn lunchpauze.
    Je hebt het al gehoord, het zonnetje schijnt hier. Van't weekend tot 18°!! En ik maar schilderen en werken in mijn appartementje. Nog eventjes en ik kan mij in het zonnetje zetten op mijn terrasje :-)
    Ik hoop dat je in Suriname snel je draai zult vinden, maar daar twijfel ik niet aan.
    Allé lady, nog veel plezier ginder en we horen elkaar nog zeker hé.
    Liefs, Martini

  • 11 Februari 2008 - 19:25

    Mie:

    Hey meid...
    Al vaak aan je moeten denken. Hopelijk valt alles een beetje mee daar? Ik vreesde een beetje dat de volleybal niet hetzelfde zou zijn zonder jou, maar ik heb de kans nog niet gehad om te gaan trainen of spelen... Mn kuit is nog niet 100%, rusten blijft dus de boodschap! Tegen dat je terug bent, ben ik weer helemaal fit en klaar om met jou te gaan beachen!! xxx

  • 12 Februari 2008 - 14:34

    Tante Chris:

    hallo sara
    alles onder controle?spijtig van die regen, maar zo te zien op de weersverwachting gaat het droger worden daar in het verre suriname!!!
    hier is het schitterend voorjaarsweer.
    de taal daar al wat gewoon?en het eten?
    we zijn benieuwd naar je lotgevallen en avonturen.
    verder weet je misschien al wel dat griet en hans er een dochter bijhebben :stella!!
    zaterdag zitten we hier met de nonkels en tantes bijeen (kavajak)dus zal er wel over jou gepraat worden vermoed ik en hebben je ouders al wat meer te vertellen over je verblijf aldaar!!!
    doe da nog goe!!!!
    knuffel van tante chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Sara

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 32042

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 03 Oktober 2014

De wijde wereld in! (of toch het oosten!)

06 Februari 2007 - 04 Mei 2007

Poku fu ala sma (Suriname)

Landen bezocht: